Wat moet, wat mag? Er bestaan nog veel twijfels over het nut, de procedures en het rendement van SAMEN AANKOPEN. Mogen we zomaar blijven aankopen als gesubsidieerde organisatie?
Welke procedures moeten gevolgd worden? Wat is het verschil tussen open en gesloten dossiers? Waarom met SOM samen aankopen?
Op deze en andere vragen krijg je van SOM en N-PAC een helder antwoord tijdens een heuse roadshow door Vlaanderen. Een uniek aanbod dicht in ieders buurt.
Kom vrijblijvend kennismaken met de verschillende bedrijven die eerder van SOM een ‘open samen aankoopdossier’ toegewezen kregen (dossiers waaraan alle SOM-leden kunnen meedoen, ongeacht of je eerder je interesse liet blijken of niet, gewoon zonder voorwaarden).
Acerta, Bidfood (voeding), BMx computers, De Bruycker (voeding), G&V (tankkaarten), Minerva (fietsen), Ontex (incontinentiemateriaal), Revogan (voeding), Staples (bureelmateriaal) werken allen mee aan deze roadshow.
We doen vier sessies, regionaal verspreid, en je kan kosteloos inschrijven voor de sessie die je het best uitkomt naar timing of afstand.
Alle SOM-leden zijn welkom: van algemeen directeur tot kok, van aankoopverantwoordelijke tot secretariaatsmedewerker. Iedereen is welkom!
Men zegge het voort…
We gaan ook elke sessie een leuke verrassing verloten in een zogenaamde SOMbola.
Sessies starten telkens om 11u en eindigen om 15u en we voorzien broodjes op de middag.
Hieronder kan je inschrijven voor de sessie van je keuze!
ZODRA JE AANGEEFT MET HOEVEEL PERSONEN KRIJG JE HET KEUZEMENU MET DE LOCATIES IN BEELD
Timing
11.05 - 12.30u algemene presentatie
12.30 - 14.00u broodjeslunch en marktje
14.00 - 14.15u SOMbola: wie gaat naar huis met of op de verrassing? Toelichting bij toekomstige dossiers GDPR/telefonie/verzekeringen/poetsdienst & ruitenkuis…
14.15 - 15.00u marktje en netwerken
15.00u afronding en uitdelen goodiebags
Inschrijvingen open tot
vrijdag 30 mrt 2018
Start: 11:00 - Einde: 15:00
20/3 Houthalen
22/3 Mechelen
27/3 Torhout
29/3 Lokeren